Das Video mit der Frau, die ihren Babybauch verschwinden lässt, verblüfft die User

Diese Frau überraschte alle Zuschauer! Diese Frau ist eine Hexe, wie macht sie das nur?

Du kannst Dir vielleicht denken, dass die Rede von einem lustigen Video ist, auf dem eine Frau so tut, als ob sie gebärt, aber alles ist noch interessanter!

Diese Frau macht so, dass ihr Bauch verschwindet. Absolut. Das ist gleichzeitig schrecklich und schön.

View this post on Instagram

Did you know that breathing correctly via the diaphragm can help in maintaining & re-strengthening the integrity of the core muscular while also preparing your body for birth + it holds incredible powers in helping you learn how to push correctly? Be careful of all the incorrect ways "belly breathing" or even the "belly pump" [shown in the vidoes] is being taught. Each inhalation should be a 360 degree expansion in the abdomen // from lower ribcage, down into the pelvic floor with the belly gently rising. The exhale should be led by the pelvic floor muscles [without force the PF should move with each breath] and if you're using this breath as an exercise like the video, the activation becomes intentional still leading with the PF and activating the entire TA from pelvic bones up to the lower ribcage. Don't just move, move with intention. There is so much power in breathing diaphragmatically, make sure you perform it correctly and use it wisely, creating balance in the body! While this technique is one of our fundamental moves, TBM has created an entire CoreFORM system to ensure the deepest connection to the core in the safest ways for expecting & post birth mamas! Our easy to implement system is 100% results based and while it addresses the exercise component of strengthening the core, we also help you re-wire movement & breathing patterns to ensure ultimate strength & function. All of this will be packed into our TBM online studio launching in spring 2018! Be sure to tag a friend who wants to join you in becoming a part of our Bloom tribe come this spring!

A post shared by The Bloom Method ® (@thebloommethod) on

WO IST DER BABYBAUCH?

Dieses Video ist nur ein kleiner Teil von den Videos, die das sogenannte „Bauchpumpen“ zeigen. Dies ist ein Teil der populären Übungen für Mütter.

Die Mütter filmen, wie sie durch das Zwerchfell einatmen. Das hilft ihnen, sich zu entspannen. Außerdem verschwindet der Babybauch.

Die Videos, die vor Kurzem auf Instagram gepostet wurden, wurden sofort viral. Tausende Frauen stellen sich die Frage, wie diese Technik funktioniert.

Das Lernprogramm wurde in Colorado entwickelt. Es wird den werdenden Müttern versprochen, sich besser während der Schwangerschaft zu fühlen.

View this post on Instagram

Post Lagree workout @mechafitness • @ 15 weeks, I’m still doing @lagreefitness about 2 days a week and Bloom classes the other 3 days a week. While I’ve been been modifying over 50% of the exercises on the machine since about 9 weeks [mostly core and even some lower body exercises that don’t feel great around my hip flexors and symphysis pubis joint] it’s still challenging in a safe way, so I’m sticking with it for now • I ended today’s workout with belly pumps on all fours as everyone else planked it out! Notice that my breath and the movement you see in my core all work simultaneously together // nothing is shallow or fast in speed. Both the lengthening of the deep core on my inhale + the shortening or activation on my exhale are SLOW and CONTROLLED. I initiate the inhale at the ribcage and initiate the exhale by lifting the pelvic floor [continuing gradually up to my ribcage] - I DO NOT push my belly outward or over extend in my inhale, I’ve simply been primarily diaphragmatically breathing for the past 5 years so my inhale has the ability to expand deeper, naturally • If you’re still taking classes where you’re having to do your own modifications to avoid injuries, belly pumps in various positions are always a great option. We’ll provide other core modification examples in the next few weeks so keep your eyes peeled! Questions? Ask them below 👇🏼

A post shared by The Bloom Method ® (@thebloommethod) on

IST DIESE TECHNIK GESUND?

Brooke Cates, die dieses Programm entwarf, plant mittlerweile eine Serie von Online-Übungen, die sich in erster Linie auf die Übungen für Unterleib und Becken konzentrieren.

Ein Video, das vor Kurzem veröffentlicht wurde, zeigt, dass die zauberhaften Übungen, die den Bauch verschwinden lassen, dem Baby tatsächlich nicht schaden. Eine Trainerin namens Rachel beschreibt das Gefühl, als „ob sie das Baby mit ihren Bauchmuskeln umarmt hätte“.

View this post on Instagram

Mini Bloom workout [great for both expecting + postpartum women] ▪️Single Leg Squat + Tap Outs w/ Knee Drive + Back Fly: Move slow and incorporate the diaphragmatic belly pump accordingly. Knee drive comes from PF + core active [leg is a feather so don’t over use hip flexors] ▪️Single Leg Curtsy Lunge + Oblique Knee Drive: Drive through working heel to activate back line of the leg. Performing diaphragmatic belly pump with the core activation drive knee up at a slight angle ▪️Deep Squat + Open Palm Front Raise: Booty back with weight in the heels. Incorporating movement with belly pump ▪️Weighted Newspaper + Angled Extension: Slight bend to knees, shoulders down the back and collar bone open without allowing the ribcage to thrust forward. This move requires a longer inhale + exhale so that the activation of the belly pump extends through the newspaper and side angle raise with the inhale pairing with the entire lowering phase. • Allow yourself the time to focus on breath and belly pump with each movement. Making sure that your PF fully lengthens on the inhale and leads each exhale. • Perform each move for 1-2 minutes each [remember to do the other leg]. If you were in our studio [online or in person] we’d block the SL exercises together working the Left side completely then the Right! Feel free to do 1 - 3 circuits each.

A post shared by The Bloom Method ® (@thebloommethod) on

Brook Cates erklärt auf ihrer Seite, dass diese Übungen für alle Mütter ein Muss sind, weil sie sehr einfach für alle Frauen sind. „Wenn man anfängt, diese Übungen jeden Tag zu machen, kann das zum Beispiel seltsam vorkommen, weil wir mit der Brust atmen.“, schreibt Cates auf ihrer Seite.

Sie rät aber den Müttern, die diese Übung meistern wollen, nicht aufzugeben. „Dein Körper wird sich gewöhnen, so zu atmen.“, schreibt Cates.

View this post on Instagram

| CoREHAB Moves | When rehabbing your core postpartum, we want to encourage you to follow your own bodies needs. Every woman needs different variations of core specific work to help them heal + re-strengthen. It’s one of the reasons we chose NOT to follow a one size fits all program model with Studio Bloom. • We empower you with fundamental tools in deep core connection and guide you to listen + feel into any exercise you do. If the exercise doesn’t challenge your core OR It’s challenge causes you to lose control of your connection + breath, move onto another exercise. • Pave your own path and know that as long as you’re following smart + safe exercises focused on healing the postpartum Core / Diastasis / PF, that your body will never lead you astray - you just have to be willing to listen and carry the confidence that holds the awareness and ability to chart your own course [with a little guidance from the specialists]. • The moves above are some of the level 1 based CoREHAB exercises that I’ve been doing at 4 weeks PP. I found out quickly that the typical “beginner” core exercises were too easy for me and due to my Bloom practices both before + during pregnancy my core had sustained a deep strength allowing me to up-level my rehab moves. 🔻It’s also important to know that I am not healing any amount of separation or DR at 4 weeks PP. Through TBM’s techniques, I was able to avoid any and all potential injury to my core. These exercises are Injury safe but move slow. 🗣Listen To Your Body 🗣 It always guides you in the right direction. ▫️Apply your belly pump to these exercises to begin, once you’re ready to step it up, add our active core breath. ▫️The body + limbs move from the core engagement. Don’t just move, move with intention and always from the core. ▫️If you see or feel any pressure increase, STOP and reassess. If you can’t do the move without controlling the pressure, that move is too much. ▫️Start each exercise at 30s and work up to a full minute. • I know that trusting your body + not questioning what you feel can be tough. It’s time to free yourself from the one size fits all model, letting go of that idea will encourage a quicker healing journey

A post shared by The Bloom Method ® (@thebloommethod) on

Cates, die erst in einigen Monaten versuchen wird, ihr erstes Baby zu bekommen, sagte in einem Interview, dass sie sich schon auf ihr erstes Baby freut!

Quelle: YouTube/thebloommetho

Quelle: YouTube/thebloommetho

ANDERE, NICHT SO NEUE TECHNIKEN...

Sarah Schmid hätte vielleicht nicht erwarten können, dass sie zu einem YouTube-Star wird. Das Video, das zeigt, wie sie im Garten gebärt, wurde mehr, als 1.4 Millionen Mal angesehen.

Sarah Schmid ist 36 und gebärt alleine, ohne Ärzte und Hebamme, das braucht sie nicht.

Schmid war mit ihrer ersten Geburt unzufrieden, sie fühlte sich von der Vertretungshebamme zu Hause gestört. Erst als ihre eigentliche Hebamme kam, konnte sie sich entspannen und das Kind bekommen.

Ähnliche Artikel
Jan 24, 2019
Ein seltenes Video von Andrea Bocelli, der mit seiner Frau in Vegas singt, ist immer noch unglaublich
Beziehung Mar 15, 2019
Schwangere Frau lässt Dieb feuern, der immer ihr Essen aus dem Kühlschrank auf der Arbeit stahl
Eltern Apr 03, 2019
Mutter verblüfft Ärzte, als sie einen Monat nach Geburt eines Jungen gesunde Zwillinge bekommt
Gesundheit Feb 21, 2019
Mama verrät, dass sie für ihren enormen Babybauch gemobbt wurde: „Es hat wehgetan.”